add wishlist add wishlist show wishlist add compare add compare show compare preloader
  • Fixim.nl - Dé in-ear oordopjes & IEM specialist

Verzendkosten

Binnen Nederland kan je altijd gebruik maken van gratis verzending.
Bestel je buiten Nederland? Dan berekenen wij automatisch de goedkoopste verzendmethode. Je kan altijd een andere keuze maken tijdens het afrekenen, indien beschikbaar.



Welke verzendbedrijven gebruiken wij?

Binnen Nederland gebruiken wij DHL en PostNL.

Buiten Nederland gebruiken wij voornamelijk PostNL, zij werken samen met jouw lokale koerier. 



PO boxes, APO/FPO & Antwoordnummers

Wij kunnen naar PO Boxes, APO/FPO en Antwoordnummers versturen.
Let op: bij grote bestellingen (aantal en gewicht) kan dit afwijken. Neem bij twijfel contact met ons op.



Verwachte levertijd

Voor levertijd kan binnen Nederland altijd 24 uur worden aangehouden. In regel betekend dit dat wanneer je voor 17:00 besteld, je mag verwachten dat je de bestelling de volgende dag binnen hebt. Het kan echter zo zijn dat PostNL vertraging heeft en dit later zal zijn.

Voor sommige producten geldt een langere levertijd. Hier word u tijdens het afrekenen van op de hoogte gehouden.

Land Briefpost (zonder track & trace)  Pakketten (met track & trace)
Australië 5 – 10 6 – 12
België 2-3 1-2
Canada 4-8 4-9
Curaçao 4-6 5-11
China 7-12 7-15
Duitsland 2-4 2-3
Indonesië 5-10 9-15
Italië 3-7 2-5
Japan 4-8 4-8
Frankrijk 2-3 2-4
Nieuw-Zeeland 5-8 5-11
Noorwegen 4-6 5-12
Rusland 6-14 5-13
Spanje 3-4 3-5
Turkije 4-8 5-14
Verenigd Koninkrijk 2-3 2-3
Verenigde Staten 4-8 4-9
Zuid-Afrika 6-10 11-20
Zweden 2-4 2-5
Zwitserland 3-4 3-4

 

Als jouw land er niet bij staat, neem dan contact met ons op. We kunnen meestal naar jouw land verzenden.

Houd rekening dat dit grove schattingen zijn gebaseerd op normale omstandigheden.

Als je je pakket om wat voor reden dan ook niet tijdens deze levertijd ontvangt, neem dan contact met ons op.



Retourneren

Als je niet tevreden bent over je artikel kan je deze binnen 30 dagen gratis naar ons retourneren via ons retourportaal.



Retourvoorwaarden

De staat en verpakking van geretourneerde artikelen moet aan de volgende voorwaarden voldoen:

Voor hygiëne-artikelen zoals In-Ear Oordopjes en Koptelefoons, geldden aanvullende eisen. Zo moet de verpakking intact zijn en de hygiëne-zegel niet verbroken zijn. Dit geldt niet voor garantie of DOA.

Als deze voorwaarden niet worden gewaarborgd houdt Fixim.nl het recht om je retour te weigeren.

Voor onze volledige voorwaarden verwijzen we je door naar onze retourvoorwaarden pagina.



Defect product

Als je een defect product hebt ontvangen, neem dan meteen contact met ons op.



Douane en invoerkosten

Fixim.nl is niet aansprakelijk voor aanvullende kosten die worden getaxeerd door de douane. Voor klanten buiten de EU is de weergegeven prijs exclusief BTW, deze wordt bij invoer in je land berekend.